فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

جمعه 31 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست استیل با نگین طرح یاقوت N8104

نیم ست استیل با نگین طرح یاقوت N8104 یکی دیگر از جدیدترین انواع نیم ست استیل به شمار می رود که با بالاترین کیفیت طراحی و تولید شده و توسط فروشگاه بدلیجات و اکسسوری سناتورمد به شما معرفی می شود. این نیم ست استیل درخشندگی بالایی داشته و رنگ ظاهری آن با تضاد بالایی نسبت به نگین بزرگ مرکزی انتخاب شده که موجب افزایش زیبایی ظاهری محصول شده است. این گروه از نیم ست ها را در واقع برای ست کردن با لباس های خود نیز یک گزینه ایده آل به شمار می رود.

توجه به سنگ های قیمتی همواره در زمان خرید و تولید زیوآلات زنانه مورد توجه بوده اما با در نظر گرفتن هزینه بالایی که استفاده از سنگ های قیمتی در بر داشته امروزه از نمونه نگین های اتمی با طرح این سنگ ها استفاده می شودد. نیم ست استیل با نگین طرح یاقوت N8104 در همین راستا طراحی و تولید شده است. این نیم ست نگین دار طراحی ساده و ظریفی داشته و با یک نگین زیبا در کنار بدنه ای درخشان به جذابیت استایل شما کمک خواهد کرد.

ساختار اصلی نیم ست استیل با نگین طرح یاقوت N8104 در واقع از یک بدنه بیضی شکل تشکیل شده که نگین طرح یاقوت سرخ آن در مرکز آن با ابعادی بزرگ قرار داده شده است. بخش کناری و پشتی این محصول نیز ساختاری طلایی رنگ داشته که این ترکیب رنگ از دلایل اصلی تشابه بالای این نیم ست شیک با نمونه جواهر می شود. بر خلاف ظاهر نسبتا بزرگ این نیم ست ، وزن بدنه محصول بسیار کم بوده و در صورت استفاده مدوام و طولانی مدت نیز مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل با نگین طرح یاقوت N8104



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست استیل,


جمعه 31 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست لاو طلایی N8148

نیم ست لاو طلایی N8148 طراحی مدرن و حرفه ای دارد و می تواند به عنوان اکسسوری محبوب برای تمامی سنین مورد استفاده قرار گیرد. نیم ست لاو طلایی N8148 را می توان جزو نیم ست هایی برای دختران جوان در نظر گرفت که به دلیل وجود ظرافت بسیار زیاد در ساخت آن می توان محصول را به راحتی مورد استفاده قرار داد و خرید آن را انجام داد. نیم ست شیک برای هدیه دادن نیز در نظر گرفته می شود و می تواند با داشتن یک باکس جذاب و زیبا آماده کادو دادن به عزیزان باشد. در نتیجه مورد پسند تمامی سلیقه ها قرار خواهد گرفت.

نیم ست لاو طلایی N8148

نیم ست لاو طلایی N8148 دارای زنجیر استیل رنگ ثابت نیز بوده است که افراد به وسیله آن می توانند به راحتی اکسسوری مد نظر را استفاده کنند و برای استفاده دیگر نیازی به خرید زنجیری جداگانه نمی باشد. این نیم ست لوکس براقیت و شفافیت بسیار خاصی دارد و در ظاهر درخشندگی منحصر به فردی دارد تا بتواند برای زیبا تر شدن و جذاب تر شدن توسط افراد مورد استفاده قرار گیرد. نیم ست زیبا را می توان با دو عدد گوشواره میخی که به همراه آن است انتخاب کرد که مشابه با طرح پلاک می باشد و نوعی هماهنگی دارد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست لاو طلایی N8148



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست لاو,


جمعه 31 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست استیل نگین دار N8013

نیم ست استیل نگین دار N8013 یکی دیگر از جدیدترین انواع نیم ست استیل طلایی بوده که طراحی جالب و متفاوتی داشته و برای استفاده بانوان مخصوصا در سنین میانسالی توصیه می شود. طول عمر بالا این نیم ست استیل در کنار کیفیت بالایی که داشته و همچنین ظاهر زیبای محصول از دلایل اصلی فروش بالایی این بدلیجات جذاب به شمار می رود. شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار کمی این نیم ست را خریده و به صورت روزمره و یا حتی در زمان رفتن به مهمانی و مجالس از آن استفاده کنید.

افراد در زمان خرید بدلیجات به دنبال محصولی بوده که در اثر استفاده دچار افت کیفیت نشده و بتوانند از آن محصول تا سال های طولانی با آسودگی خاطر استفاده کنند. به همین دلیل بوده که در پروسه طراحی و تولید نیم ست استیل نگین دار N8013 از مرغوب ترین نوع استیل رنگ ثابت استفاده شده است. جنس بدنه این نیم ست طرح طلا مقاوم و باداوم بوده و در اثر استفاده مدوام و طولانی مدت دچار تغییر رنگ و ایجاد حساسیت پوستی در مصرف کننده نخواهد شد.

میزان دوام جنس بدنه نیم ست استیل نگین دار N8013 در حدی بوده که شما می توانید از این نیم ست در زمان رفتن به حمام و یا حتی استخر این محصول را به همراه برده و لذت ببرید. البته برای استفاده مدوام از این نیم ست رنگ ثابت توصیه می کنیم بدنه محصول را از مشتغات الکل نظیر عطر و ادکلن و… دور نگه داشته تا شاهد تغییر رنگ بدنه این نیم ست نبوده و محصول همواره درخشان و باکیفیت باقی بماند. به طوری که کمتر کسی متوجه تفاوت آن با نمونه طلا و یا حتی نقره این مدل نیم ست شود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل نگین دار N8013



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست استیل,


سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست طرح طلا نگین دار N8079

نیم ست طرح طلا نگین دار N8079 با توجه به ساختار فوق العاده ای که دارد باعث شده تا به بهترین شکل ممکن در مدت زمان بسیار کوتاه به یک نیم ست شیک ، پر فروش و جذاب تبدیل شود. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول هم از نظر ساختاری و هم از نظر کارایی توانسته به بهترین شکل ممکن به یک اکسسوری خاص در مدت زمان کوتاه تبدیل شود. در همین راستا شاید قبل از خرید بهتر است آگاهی کاملی از این محصول را در اختیار داشته باشید پس تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

قطعا یکی از مهم ترین مواردی که سبب می شود تا افراد و خصوصا خانم ها یک نیم ست زیبا را خریداری کنند بحث ظاهر و ساختار آن محصول است که در خرید بسیار اثرگذار خواهد بود. در همین راستا نیم ست طرح طلا نگین دار N8079 توانسته در مدت زمان کوتاهی با توجه به طراحی دیدنی و جذابی که دارد به یک محصول ایده آل برای خرید تبدیل شود. مهم ترین دلیل این مسئله هم بحث ظاهری این نیم ست است که با توجه به ساختار خاصی که دارد بسیار محبوب گردیده است.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست طرح طلا نگین دار N8079



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست طرح طلا,


دو شنبه 27 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست استیل نگین دار سناتورمد N8061

نیم ست استیل نگین دار سناتورمد N8061 یکی دیگر از جدید ترین انواع نیم ست نگین دار بوده که در نهایت زیبایی و ظرافت طراحی شده و طول عمر بالایی دارد. این نیم ست استیل وزنی کم داشته و رنگ ثابت و از سوی دیگر از یک قیمت مناسب برخوردار می باشد. به همین دلیل بوده در زمانی کوتاه توانسته به فروش قابل توجهی دست یاید. این نیم ست استیل را می توانید به عنوان هدیه برای عزیزانتان در مناسب های مختلف از جمله تولد ، سال نو ، ولنتاین و… انتخاب کرده تا آن ها همواره یاد شما را زنده نگه دارند.

نیم ست استیل نگین دار سناتورمد N8061 در واقع یک مجموعه کامل از بدلیجات و زیورآلات زنانه بوده که نیاز شما را از خرید مجزا برای داشتن یک ظاهری آراسته به طور کامل برطرف خواهد کرد. زیرا این نیم ست استیل شیک شامل یک جفت گوشواره میخی و زیبا و یک پلاک استیل بوده که می تواند پوشش شما را متفاوت کرده و شما می توانید از آن ها به صورت روزمره و یا در زمانر فتن به مهمانی و مجالس استفاده کرده و لذت ببرید.

وزن بدنه نیم ست استیل نگین دار سناتورمد N8061 تنها 7 گرم بوده که موجب می شود این محصول را در گروه نیم ست استیل سبک قرار داده و شما به راحتی از آن استفاده کنید. زیرا این وزن کم بدنه نیم ست موجب ایجاد خستگی در بخش گوش و گردن شما نشده و آسیبی برایتان ایجاد نخواهد کرد. به همین این نیم ست استیل یک عدد زنجیر استیل رنگ ثابت نیز وجود داشته تا بتوانید به راحتی از این محصول استفاده کنید. ابعاد این زنجیر استیل متناسب با سایز بدنه این نیم ست انتخاب شده تا مشکلی ایجاد نگردد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل نگین دار سناتورمد N8061



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست استیل,


دو شنبه 27 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست طلایی خاص N8101

نیم ست طلایی خاص N8101 به جهت داشتن محصولی مشابه با طلا ساخته شده است که با رنگ بدنه طلایی نیز تشابه بیش تری نسبت به محصولات دیگر پیدا کرده است و با استفاده از آن می توان بهترین شرایط را تجربه کرد. داشتن نیم ست طلایی خاص N8101 به افراد لذت حضور در مجالس و میهمانی ها را می دهد و آن ها را مشتاق به استفاده از بدلیجات می سازد. فروشگاه اکسسوری در زمینه فروش بدلیجات مرغوب فعالیت دارد که افراد با مراجعه به محل های گوناگون می توانند محصول دلخواه خود را انتخاب کنند.

با این وجود می توان به طراحی ساده نیم ست طلایی خاص N8101 اشاره کرد که تنها به دلیل داشتن ساختاری متمایز می تواند سبب جذب مخاطب شود. طرح ارائه شده در این نیم ست طلایی خاص N8101 به صورت LV می باشد و در واقع پلاک موجود در آن نیز از دو بخش اصلی تشکیل شده است. که این دو حرف در کنار هم قرار کرفته اند. علاوه بر این موارد به دلیل سادگی طراحی محصول دختران جوان از آن به عنوان یک محصول اسپرت یاد کرده اند که خرید آن را انجام می دهند و می توانند بهترین گزینه در گروه اکسسوری های اسپرت باشد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست طلایی خاص N8101



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست طلایی خاص,


شنبه 25 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست نگین دار اصل N8134

نیم ست نگین دار اصل N8134 بهترین نوع زیورآلات بدل می باشد که در فروشگاه اکسسوری به فروش می رسد. این محصول را می توان با داشتن قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خریداری نمود. داشتن گوشواره های ضد حساسبت و رنگ ثابت که با ساختار گیره ای استفاده می شود به علاقه مندان کمک می کند تا نیم ست با کیفیت را خریداری کنند و برترین و منحصر به فرد ترین اکسسوری را داشته باشند. به علاوه این که علاقه مندان به داشتن این محصول می توانند آن را در طول عمر بالا استفاده نمایند.

داشتن اکسسوری مانند نیم ست نگین دار اصل N8134 قادر خواهد بود که محصولی مشابه با طلا را به افراد ارائه دهد که در ظاهر نیز شفافیت و زیبایی زیادی دارد و می تواند یکی زا خاص ترین و منحصر به فرد ترین نیم ست با دوام باشد. رنگ این محصول نقره ای است که بر روی آن نگین های سفید و آبی کار شده است. به این صورت دارای جذابیت دو چندان می شود و می تواند برای افرادی که محصولی را به سختی انتخاب می کنند تاثیر بگذارد. نگین ها در این محصول به صورت اتمی می باشد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست نگین دار اصل N8134



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست نگین دار,


جمعه 24 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست طرح طلا N8110

نیم ست طرح طلا N8110 دارای طراحی حرفه ای و بی نظیر می باشد و با چنین طراحی در گروه ظریف ترین و خاص ترین اکسسوری ها جای دارد. این محصول ساخته شده توسط برند وای اس ایکس است که ساخت محصولات ضد حساسیت و رنگ ثابت را برعهده دارد و فعالیت خود در این زمینه را از سال های بسیار دور آغاز کرده است. نیم ست طرح طلا N8110 رنگی طلایی دارد از این رو شباهت آن به طلا بسیار زیادی است .اما به طوری کلی با طرح طلا ساخته شده است و نمونه اصل آن نیز در بین زیورآلات طلا موجود می باشد.

کسانی که همواره به دنبال بهترین اکسسوری برای خود و یا سایر اعضای خانواده خود هستند می توانند بهترین ها را با داشتن این زیورآلات به دست آورند و همچنین از بی نظیر ترین ساختار موجود در بین بدلیجات برخوردار شوند. نیم ست طرح طلا N8110 طراحی ظریف و بی نقص دارد و می تواند برای افرادی مورد استفاده قرار گیرد که تمایل به سادگی دارند. بر روی طرح ارائه شده از این نیم ست طرح طلا N8110 نگین های ریزی وجود دارد که از نوع اتمی بوده است و غیر قابل جدا شدن از روی محصول می باشد. از این رو طراحی نگین ها نیز بدون نقص می باشد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست طرح طلا N8110



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست طرح طلا,


جمعه 24 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست زد جی جولری نگین دار N8116

نیم ست زد جی جولری نگین دار N8116 را باید یک نیم ست استیل جذاب در نظر گرفت که از نظر طراحی و ساختار قطعا می توان آن را یک طراحی فوق العاده دانست. اگر با دقت به جزئیات طراحی این نیم ست شیک نگاه کنید متوجه خواهید شد که با چه ظرافت و ساختاری این محصول روانه بازار شده است. در همین راستا فروشگاه اکسسوری سناتور مد نیز این محصول را هم اکنون عرضه نموده است که در ادامه به جزئیات این محصول خواهیم پرداخت.

در ابتدا در خصوص نیم ست زد جی جولری نگین دار N8116 باید عنوان کنیم که این محصول از دو بخش گوشواره و گردنبند طراحی و عرضه شده که این دو بخش تشکیل دهنده اصلی این محصول هستند. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بخش اصلی این نیم ست را گردنبند زیبای این محصول شکل داده که دارای یک ساختار گرد بوده و بر روی آن نیز طراحی های فوق العادع جذابی نقش بسته است.

شما در ابتدا می توانید مشاهده کنید که این طراحی گرد دارای یک سری اشکال نظیر ستاره ، پنج ضلعی و … می باشد که به صورت تو خالی شکل گرفته و سبب شده تا گردنبند نیم ست زد جی جولری نگین دار N8116 ظاهری خاص را در بر گیرد. هم چنین این محصول دو بخشی می باشد به گونه ای که یک بخش زیرین و کف این گردنبند قرار گرفته و بخش اصلی این محصول نیز طرح دار است.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست زد جی جولری نگین دار N8116



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست زد جی جولری,


جمعه 24 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست استیل مدل بی نهایت کد N 8007

نیم ست استیل مدل بی نهایت کد N 8007 یکی دیگر از جدیدترین انواع نیم ست استیل شیک دخترانه بوده که طراحی ظاهری زیبا و کیفیت قابل توجه آن از دلایل اصلی فروش بالای محصول به شمار می رود. این نیم ست استیل طراحی ظاهری جذاب و ساده ای داشته که متناسب با علایق رده سنی جوان در نظر گرفته شده است. به همین دلیل بوده که از نیم ست استیل مدل بی نهایت کد N 8007 به عنوان یک نیم ست استیل دخترانه یاد می شود.

محصول یاد شده از بخش های مختلفی تشکیل شده که بتواند به طور کامل نیاز شما را برای استفاده از اکسسوری بر طرف کرده و موجب جذابیت ظاهری بالایی در افراد گردد. نیم ست استیل مدل بی نهایت کد N 8007 از یک پلاک استیل رنگ ثابت تشکیل شده که به همراه آن یک جفت گوشواره استیل نیز وجود دارد. طراحی این پلاک و گوشواره کاملا مشابه یکدیگر بوده به طوری در زیبایی کار تاثیر بسزایی داشته است. لازم به ذکر بوده که به همراه این نیم ست استیل یک عدد زنجیر طریف استیل نیز وجود دارد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل مدل بی نهایت کد N 8007



:: برچسب‌ها: نیم ست استیل, نیم ست, خرید نیم ست,


جمعه 24 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست زد جی جولری N8121

نیم ست زد جی جولری N8121 با طراحی ظریف و شیک مناسب تمامی سنین می باشد اما اغلب دختران جوان آن را مورد پسند قرار می دهند و می توانند یکی از خاص ترین ظاهر ها را در مجالس و میهمانی ها داشته باشند. نیم ست زد جی جولری N8121 دارای ترکیب زیبایی از نگین و تراش است که بر روی بدنه ای با طرح پروانه نمایان می شود. با این وجود است که می توان پی به ظاهر زیبای آن برد و از آن نهایت لذت را برد. نیم ست با کیفیت دارای طول عمر بالا می باشد که به دلیل وجود آلیاز مناسب در ساخت آن است.

چرا که در ساخت این محصول گونه ای از مواد اولیه به کار رفته است که می تواند آن را مناسب استفاده در طول عمر بالا سازد. نیم ست زد جی جولری N8121 دارای رنگ ثابت نیز می باشد که در طول استفاده بدون تغییر می باشد. در نتیجه تمامی افراد که به دنبال بدلیجاتی خاص می باشند که با وجود آن دیگر نیازی به خرید طلا نداشته باشند می توانند نیم ست شیک را انتخاب کرده و خرید را انجام دهند. محصول مورد نظر در کنار خود دارای یک زنجیر استیل رنگ ثابت نیز می باشد که دیگر استفاده از آن دچار مشکل نخواهد شد و اجزای آن تکمیل می باشد.

چرا که در برخی نیم ست استیل محصول فاقد زنجیر است و برای استفاده افراد را راغب به خرید زنجیری جداگانه می سازد. به همین خاطر است که به راحتی می توان این نمونه از زیورآلات را خریداری کرد و بلافاصله پس از خرید از آن بهره مند شد. علاوه بر این موارد نیم ست زد جی جولری N8121 ساخته شده توسط برند مشهور زد جی جولری می باشد که محصولات خود را با روکش و آبکاری طلا به فروش می رساند. در نتیجه برای داشتن این بدلیجات و زیورآلات در باره کیفیت مربوط به آن می توانید خیالی آسوده داشته باشید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست زد جی جولری N8121



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست زد جی جولری, زد جی جولری,


چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست طلایی سناتور مد N8136

 نیم ست طلایی سناتور مد N8136 کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب دارد و می تواند جزو اکسسوری های موجود در فروشگاه اکسسوری باشد. نیم ست شیک دارای امکاناتی است که بر اساس آن افراد قادر به خرید محصول می باشند. این امکانات نظیر رنگ ثابت بودن و دوام بالا در طول استفاده در سال های زیاد می باشد. به همین خاطر است که علاقه مندان به این محصول بی نظیر قادر می باشند با طول عمر بالا اکسسوری دلخواهی داشته باشند و از آن نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشند. این نیم ست خاص برای تمامی سنین ساخته شده است.

نیم ست طلایی سناتور مد N8136

اما به طور کلی به دلیل داشتن ساختار ظریف و زیبا می تواند برای دختران جوان کاربرد داشته باشد. چرا که آن ها محصولاتی ساده تر و بهتر را می پسندند و تمایل دارند از اکسسوری های ظریف استفاده نمایند. نیم ست رنگ ثابت دارای نگین هایی نیز می باشد که ظاهر آن را منحصر به فرد کرده است. همچنین نیم ست طلایی سناتور مد N8136 دارای زنجیر استیل رنگ ثابت بوده است تا افراد به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. اکسسوری دلخواهی که افراد با آن رو به رو می باشند می تواند بهترین گزینه برای شرکت در میهمانی ها باشد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست طلایی سناتور مد N8136

 



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست طلایی,


چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست استیل سیاه قلم با نگین یاقوت

نیم ست استیل سیاه قلم با نگین یاقوت با طراحی ظاهری سنتی و شیک یکی از باکیفیت ترین انواع نیم ست استیل زنانه بوده که در کنار طول عمر بالایی که داشته از ظاهری زیبا نیز برخوردار می باشد. خصوصیات بارز این مدل از نیم ست استیل شیک در واقع مربوط به نوع طراحی ظاهری آن بوده که از نقوش طراحی اسلیمی استفاده شده و به دلیل مدل سایه قلم این محصول شما می تواند نمای ظاهری با رنگ مشکی و طلایی را در این نیم ست مشاهده کنید.

نیم ست استیل سیاه قلم با نگین یاقوت رنگ ثابت و باکیفیت بوده که با توجه به طراحی شیک ظاهری یک انتخاب ایده آل جهت هدیه دادن به شمار می رود. در بخش بدنه اصلی این نیم ست می توانید نگین های ظریف اتمی محصول را مشاهده کرده که در جذابیت ظاهری این نیم ست نقش بسزایی دارند. سنگ یاقوت سرخ با نمایی درخشان در میان بانوان دارای طرفداران بالایی بوده به همین دلیل برای نگین های بزرگ این نیم ست استیل رنگ ثابت از مدل نگین های یاقوت استفاده شده است.

 

برای خرید بدلیجات و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل سیاه قلم با نگین یاقوت



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست استیل,


سه شنبه 21 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043

 نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043 جذاب ترین نیم ست استیل شیک برای استفاده بانوان در مهمانی و مجالس بوده که برگرفته از نمونه های موجود طلا موجود در بازار با جنس استیل طراحی و تولید شده است. این نیم ست استیل با مدل ظاهری که داشته اغلب برای استفاده در مهمانی انتخاب شده که می تواند در زمان به کارگیری لباس های مجلسی به شما ظاهری خیره کننده ببخشد. این نیم ست استیل در نهایت ظرافت طراحی شده که می توانید این ظرافت را در تراش های ایجاد شده در گردنبند و گوشواره ها ملاحظه کنید.

نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043 متشکل از یک گردنبند زیبا و یک جفت گوشواره می باشد. مدل این نیم ست استیل زنانه برخلاف نمونه های مشابه دارای پلاک مجزا نبوده و پلاک های آن به صورت ریسه به یکدیگر و در نهایت به زنجیر متصل هستند. مدل اصلی برای طراحی این نیم ست زیبا از طرح گل است. در واقع در مرکز گردنبند محصول تعداد سه عدد گل زیبا که بر روی آن ها تراش های ظریف بسیار زیادی ایجاد شده که جذابیت بالایی به این محصول می بخشد.

توجه داشته باشید که تراش در زمینه طراحی بدلیجات اصل و جواهرات زنانه از محبوبیت قابل توجهی برخوردار می باشد. زیرا این تراش ها به دلیل شکست نور و  بازتاب بالا به زیبایی ظاهری زیورآلات می افزاید. نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043 نیز به همین دلیل در پروسه طراحی ظاهری مملو از تراش های ظریف شده است. سه عدد گل زیبا در میانه گردنبند این نیم ست استیل قرار داده شده که متصل به یکدیگر بوده که در نهایت از دو سمت به زنجیر مقاوم و باکیفیتی وصل می شوند.

نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043

برای نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043 از یک جفت گوشواره استیل آویز زیبا استفاده شده که دارای قفل قلاب مانند هستند. این قفل مقاوم و باکیفیت بوده که با توجه به عدم داشتن نگهدارنده به راحتی برای شما قابل استفاده خواهد بود. در بدنه ظاهری این گوشواره استیل از یک مدل گل همانند گردنبند استیل آن استفاده شده که هماهنگی فوق العاده بالایی دارد. این گل به یک عدد قلب ظریف متصل بوده و در نهایت تمامی این مجموعه به قفل گوشواره وصل شده اند.

بحث مهم در زمان انتخاب و خرید نیم ست استیل و یا سایر نمونه های بدلیجات مربوط به بخش جنس بدنه و کیفیت و ماندگاری آن است. به همین دلیل بوده که برای جلب رضایتمندی مصرف کنندگان و همچنین عرضه محصولی با طول عمر حداکثری نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043 را از باکیفیت ترین نوع استیل طراحی و تولید کرده اند. پس شما می توانید با آسودگی خاطر این نیم ست استیل رنگ ثابت را به دلیل ماندگاری بسیار زیادی که داشته در زمان تماس با آب و مواد شوینده مانند زمان حمام رفتن استفاده کرده و یا حتی آن را به عنوان هدیه انتخاب کنید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل مدل گل طرح طلا کد N 8043



:: برچسب‌ها: نیم ست, نیم ست استیل, خرید نیم ست, خرید نیم ست استیل,


سه شنبه 21 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست کارتیر نگین دار N8127

 نیم ست کارتیر نگین دار N8127 جزو اکسسوری های حرفه ای می باشد که بدون نقص بوده و سعی در ایجاد ترکیبی مشابه با طلا دارد. از آن جایی که این نیم ست حرفه ای با برند زد جی جولری در فروشگاه اکسسوری آماده خرید می باشد می توان آن را جزو با کیفیت ترین و مرغوب ترین اکسسوری ها دانست و خرید آن را نیز انجام داد. مدل کارتیر جزو مدل های محبوب از نظر مخاطب است که از سال های قدیم وجود داشته است و در گذر زمان تنها طرحی از آن تغییر می کند اما درواقع ساختار کلی همان سبک کارتیر می باشد.

این سبک در ساخت گردنبند و دستبند و انگشتر وجود داشته است و امروزه مدل های به روز و جدید در بین نیم ست های با کیفیت ایجاد شده است که با طرح کارتیر به فروش می رسد و محبوبیت بسیار زیادی برای علاقه مندان دارد. سبک نیم ست کارتیر نگین دار N8127 به روز است و منحصر به افرادی است که تمایل دارند این اکسسوری شیک را برای شرکت در میهمانی ها مورد استفاده قرار دهند. با این شرایط توجه به برخی نکات در زمان خرید محصول لازم و ضروری است. بدنه محصول و آلیاژ به کار رفته در ساخت آن همواره از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

نیم ست کارتیر نگین دار N8127

چرا که برند زد جی جولری نیم ست شیک و خاصی را وارد بازار می کند و این طراحی ها را برعهده دارد. چنانچه افراد تمایل به داشتن نیم ست کارتیر نگین دار N8127 دارند نیز باید بدانند که ساخت آن توسط این برند می باشد پس با خیالی آسوده به استفاده از این محصول منحصر به فرد مشغول می شوند. کسانی که به محصولات طرح طلا راغب می باشند قادر خواهند بود که نیم ست کارتیر نگین دار N8127 را با قیمت مناسب داشته باشند. دو عدد گوشواره به همراه این نیم ست بی نظیر وجود دارد که دارای ساختار کارتیر است و بر روی آن نگین ریز وجود دارد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست کارتیر نگین دار N8127



:: برچسب‌ها: نیم ست کارتیر, خرید نیم ست, نیم ست,


یک شنبه 19 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست استیل الماس سناتورمد N8062

نیم ست استیل الماس سناتورمد N8062 از سری محصولاتی است که قطعا می توان از آن به عنوان یک نیم ست کاملا خاص نام برد. در واقع ویژگی های طراحی این محصول باعث شده تا افراد مختلف با در نظر گرفتن همین خصوصیات و نوع طراحی بتوانند از این نیم ست به عنوان یک محصول شیک و خاص نام ببرند. در همین راستا قصد داریم تا در این مقاله به صورت کامل و جامع نقد و بررسی خوبی از این نیم ست را در اختیار شما قرار دهیم تا با خیالی راحت بتوانید دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید.

در بخش نخست از شیوه طراحی این محصول قصد داریم تا شما را با چگونگی طراحی بخش پلاک اصلی نیم ست استیل الماس سناتورمد N8062 آشنا کنیم. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این پلاک از اتصال و کنار هم قرار گرفتن سه اکسسوری شیک طراحی و تولید شده است که از خصوصیات خوب این نیم ست به شمار خواهد رفت. بخش نخست از طراحی این محصول ناحیه بالایی این پلاک می باشد که طرحی شبیه به الماس دارد.

در واقع دلیل اصلی نام گذاری این نیم ست نیز همین بحث بهره مندی از الماس در گوشواره و همین طور پلاک نیم ست استیل الماس سناتورمد N8062 می باشد که باعث شکل گیری ساختار خاص این نیم ست شده است. هم چنین بخش زیرین این الماس نیز یک عدد حلقه قرار دارد که به این حلقه یک عدد نگین شفاف و ساده آویزان می باشد. این مسئله باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید یک ترکیب فوق العاده خاص را بر روی پلاک این نیم ست جذاب مشاهده کنید.

توضیح در خصوص پلاک نیم ست استیل الماس سناتورمد N8062 نیز به همین جا ختم نخواهد شد و شما می توانید مشاهده کنید که یک عدد آویز مستطیلی شکل با ابعاد و اندازه های مناسب نیز از این بخش آویزان شده است که باعث شده تا این پلاک پس از قرار گیری بر روی گردن شما جلوه فوق العاده ای داشته باشد. هم چنین بخش بالایی این الماس نیز دارای یک عدد حلقه گرد دیگر می باشد که شما از این ناحیه می توانید هر مدل زنجیر که مد نظرتان است را آویزان نمایید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل الماس سناتورمد N8062



:: برچسب‌ها: نیم ست استیل, نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست استیل الماس,


شنبه 18 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست ضد حساسیت نگین دار N8078

نیم ست ضد حساسیت نگین دار N8078 را باید به جرات یک محصول کاملا خاص و جذاب دانست که با توجه به این که این نیم ست توسط شرکت و برند ZJ طراحی و تولید شده است ، شما قادر خواهید بود تا با خیالی راحت دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید.

در همین رابطه قبل از خرید باید آگاهی کاملی از ویژگی های این نیم ست داشته باشید و سعی کنید تا به بهترین شکل ممکن نقاط مختلف این محصول را شناسایی نموده و با در نظر گرفتن این خصوصیات دست به انتخاب این نیم ست جدید بزنید پس با خواندن و دنبال کردن این مقاله می توانید این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن به دست آورید.

در نخستین بخش از بررسی نیم ست ضد حساسیت نگین دار N8078 باید عنوان کنیم که طراحی صورت گرفته در این نیم ست یکی از مهم ترین مسائلی است که باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید خرید این محصول را نهایی نمایید. در واقع بحث ظاهری این محصول جزو نکاتی است که سبب می شود تا مشتری به زیبایی های نقاط مختلف این نیم ست پی برده و با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید. در همین راستا باید عنوان داشته باشیم که ظاهر این نیم ست شیک و خاص می باشد.

اگر به دقت به نیم ست ضد حساسیت نگین دار N8078 نگاه کنید متوجه خواهید شد که از نظر ظاهری ساختاری شبیه به اشک دارد که این ساختار قطعا در میان نمونه های دیگر نیم ست کمتر دیده می شود. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این طراحی با توجه به نوع ساخت و همین طور نگین های جذابی که این محصول داراست سبب شده تا فروش بالایی را این نیم ست به دست آورد. بخش بدنه اصلی گردنبند این نیم ست نیز به دو بخش جداگانه از نظر ساختار تقسیم می شود.

 

برای خرید اکسسوری و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست ضد حساسیت نگین دار N8078



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست ضد حساسیت, نیم ست ضد حساسیت نگین دار,


جمعه 17 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست نگین دار سناتورمد N8122

نیم ست نگین دار سناتورمد N8122 یکی دیگر از جذاب ترین محصولاتی می باشد که در گروه اکسسوری های به روز قرار دارد و امروزه افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد. این محصول بی نظیر از نگین های بسیار ظریف و ریز تشکیل شده است که جذابیت به خصوصی به محصول بخشیده است. همچنین می توان به وسیله آن ظاهر خود را آراسته کرد و به برترین زیبایی ها دست پیدا کرد.

نیم ست نگین دار سناتورمد N8122 شامل دو گوشواره جذاب و یک پلاک و یک زنجیر بوده است که همگی در کنار هم تشکیل نیم ست نگین دار سناتورمد N8122 را داده اند. با داشتن ظاهری ظریف و بی نقص افراد زیادی این محصول را جایگزین طلا کرده اند و بیش ترین استفاده را از آن به عمل می آورند. پلاک نیم ست نگین دار سناتورمد N8122 از یک جسم لوزی شکل تشکیل شده است که رویه آن به طور کل نگین می باشد. نگین ها نیز دارای رنگبندی بوده و شکل به خصوصی به این نیم ست بخشیده است.

گوشواره در این نیم ست نگین دار سناتورمد N8122 با ساختار آویزی بوده است که از گوش به حالت آویز قرار می گیرد و می تواند جذاب ترین و خاص ترین اکسسوری باشد. خانم های جوان همواره تمایل به به روز بودن دارند و این به روز بودن را با استفاده از زیورآلات دلخواه خود ایجاد می سازند. به همین خاطر خرید نیم ست نگین دار سناتورمد N8122 آن ها را به خواسته خود نزدیک می کند و می تواند ظاهر آن ها را به بهترین شکل زینت ببخشد. استفاده از گوشواره های این نیم ست آسان بوده است.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست نگین دار سناتورمد N8122



:: برچسب‌ها: نیم ست, خرید نیم ست, نیم ست نگین دار,


جمعه 17 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست استیل دخترانه دو رنگ کد N 8050

نیم ست استیل دخترانه دو رنگ کد N 8050 یکی دیگر از جدیدترین انواع نیم ست استیل دخترانه بوده که در نهایت کیفیت برای استفاده رده سنی جوانان طراحی و تولید شده است. نیم ست استیل در واقع یک گزینه ایده آل برای داشتن یک کلکسیون جذاب از مرغوب ترین انواع زیورآلات زنانه بوده که با کمترین هزینه موجب تنوع در تیپ و پوشش ظاهری شما می شود. البته مهم ترین نکته برای خرید نیم ست استیل کیفیت جنس بدنه آن بوده که در اثر تماس با آب و مواد شوینده دچار تغییر رنگ نشده و در صورت سقوط از ارتفاع و یا وارد شدن ضربه سنگین کمترین آسیب در ظاهر آن مشاهده نشود.

با توجه به نکات فوق نیم ست استیل دخترانه دو رنگ کد N 8050 یک گزینه ایده آل می باشد. این نیم ست استیل شیک به دلیل کیفیت جنس بدنه تا سال های طولانی بدون کمترین افت کیفیت برای شما قابل استفاده بوده و یک گزینه ایده آل برای هدیه دادن به عزیزان به شمار می رود. توجه داشته باشید این بدلیجات استیل دارای یک باکس بسته بندی کاملا شیک نیز می باشد. این باکس موجب راحتی شما در زمان هدیه دادن نیم ست شده و محلی مناسب برای نگهداری از زیور آلات به شمار می رود.

نیم ست استیل دخترانه دو رنگ کد N 8050 از یک گردنبند استیل ظریف و یک جفت گوشواره مدل میخی تشکیل شده است. گوشواره استیل میخی در میان بانوان به دلیل راحتی در زمان استفاده از محبوبیت قابل توجهی برخوردار می باشد. مهم ترین ویژگی این نیم ست استیل ظریف مربوط به مدل گردنبند آن بوده که از دولایه تشکیل می شود. مدل پلاک این نیم ست استیل کشیده و بیضی شکل بوده که در نمای گوشواره ها نیز از همین طرح استفاده شده است. مدل کشیده گردنبند این نیم ست می تواند به افزایش جذابیت ظاهر شما در مهمانی و مجالس کمک شایانی نماید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل دخترانه دو رنگ کد N 8050



:: برچسب‌ها: نیم ست استیل, خرید نیم ست, نیم ست, نیم ست استیل دخترانه,


پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست استیل مدل طلا کد N 8048

 تا به امروز مدل های زیادی از نیم ست استیل در بازار وجود داشته است که همین تنوع بالا باعث سردرگمی بانوان در هنگام خرید شده است. در واقع وقتی که یک خانم قصد خرید و انتخاب یک نیم ست استیل شیک را دارد می تواند گزینه های متعددی را برای خرید مشاهده نماید. یکی از همین محصولات که تقریبا با ظاهری برگرفته از نیم ست طلا طراحی شده و بسیار جذاب و شیک می باشد ، نیم ست استیل مدل طلا کد N 8048 خواهد بود.

در این مطلب با توجه به ساختار و ویژگی های این محصول قصد داریم تا آنالیز کاملی از این محصول را در اختیار شما قرار دهیم تا با توجه به این نکته بتوانید خریدی با دقت بالا و متناسب با سلیقه خود را انجام دهید. در ابتدا باید به بررسی بدنه اصلی و ساختار نیم ست استیل مدل طلا کد N 8048 بپردازیم. در واقع این بدنه و ساختار خود باعث می شود تا این نیم ست زنانه در نگاه اول بسیار به چشم بیاید.

نیم ست استیل مدل طلا کد N 8048

شما در بخش پلاک این نیم ست می توانید مشاهده نمایید که پنج عدد طرح بیضی شکل در کنار هم قرار گرفته اند که دارای یک طرح جذاب هستند. بر روی هر یک از این بخش ها شما می توانید حفره هایی را با ساختار های مختلف مشاهده کنید که باعث شده تا نیم ست استیل مدل طلا کد N 8048 از سادگی خارج شده و یک محصول جذاب به شمار رود. علاوه بر این ها در مرکز این محصول هم بخشی طلایی رنگ و تراشیده شده به چشم می خورد.

 

برای خرید بدلیجات و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل مدل طلا کد N 8048



:: برچسب‌ها: نیم ست استیل, خرید نیم ست, نیم ست, نیم ست استیل مدل طلا,


چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست ماه سناتورمد N8080

نیم ست ماه سناتورمد N8080 قطعا یک محصول فوق العاده شیک و جذاب است که می تواند گزینه ای فوق العاده برای خرید به شمار رود. در واقع شما به راحتی می توانید مشاهده نمایید که این نیم ست یک طراحی خاص را در اختیار شما قرار خواهد داد و با در نظر گرفتن این مسئله قطعا می توانید با توجه به ویژگی های این محصول دست به خرید بزنید. در همین راستا در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد که به صورت کامل ویژگی های اصلی این نیم ست را برای شما بازگو کنیم.

اگر دقت کرده باشید همان طور که از نام نیم ست ماه سناتورمد N8080 پیداست این محصول دقیقا با بهره گیری از طرح ماه طراحی و تولید شده است. این ساختار باعث شده تا افرادی که به دنبال یک محصول خاص برای خرید می گردند بتوانند به راحتی با دیدن این محصول مجذوب آن شوند. در همین راستا بخش نخست از توضیح در خصوص این محصول را به بررسی ظاهری این نیم ست اختصاص داده ایم.

طراحی بخش گردنبند نیم ست ماه سناتورمد N8080 به صورت دو زنجیره شکل گرفته است که این دو زنجیره بودن محصول باعث شده تا پس از قرار گیری بر روی گردن شما جلوه ای فوق العاده را از این محصول شاهد باشیم. بخش اصلی و زیرین این محصول دقیقا ساختار هلال ماه را دارا می باشد که به صورت تو خالی طراحی شده و فوق العاده شیک خواهد بود. هم چنین بر روی زنجیر بالایی این گردنبند نیز شما در بخش مرکزی یک عدد نگین تک را می توانید مشاهده کنید.

 

برای خرید بدلیجات و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست ماه سناتورمد N8080



:: برچسب‌ها: نیم ست ماه, خرید نیم ست ماه, خرید نیم ست, نیم ست,


دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

نیم ست طلایی نگین دار N8103

نیم ست طلایی نگین دار N8103 از جمله محصولات جذابی می باشد که با طراحی بی نقص به جای طلا و جواهرات استفاده می شود. علاقه مندی به داشتن این محصول بی نظیر در برخی موارد باعث ایجاد زیبایی و جذابیت می شود و می تواند آراستگی افراد را به دنبال داشته باشد. با در نظر گرفتن سبک ساخت در نیم ست طلایی نگین دار N8103 افراد می توانند به راحتی بر اساس تمایل خود محصول را انتخاب کنند و بر این اساس نیز خرید خود را انجام دهند.

نیم ست طلایی نگین دار N8103 از یک پلا ک و یک زنجیر و دو عدد گوشواره تشکیل شده است که بی نظیر و شکیل است و دارای رنگ طلایی می باشد. این ترکیب به دلیل وجود زنجیر می تواند منحصر به فرد باشد. چرا که در زمان خرید اغلب نیم ست ها باید به خرید زنجیر نیز اقدام کرد و به این صورت هزینه ای دیگر بابت خرید زنجیر نیز پرداخت خواهد شد. در نتیجه نیم ست طلایی نگین دار N8103 که دارای زنجیر می باشد یکی از منحصر به فرد ترین و کامل ترین اکسسوری ها برای استفاده افراد می باشد.

نیم ست طلایی نگین دار N8103

نیم ست طلایی نگین دار N8103 از نگین های بزرگی تشکیل شده است که در مرکز پلاک و گوشواره یک نگین دایره ای شکل موجود است و  اطراف آن نگین های کشیده و باریک قرار دارد. با چنین ترکیبی می توان به طراحی به روز و جذاب نیم ست طلایی نگین دار N8103 اشاره کرد که در نهایت شکیل بودن می تواند یکی از بادوام ترین اکسسوری ها باشد. طول عمر بالای این نیم ست طلایی نگین دار N8103 می تواند سبب استفاده در مدت زمان طولانی از محصول باشد و بتواند بیش ترین کاربرد را برای افراد داشته باشد.

با این وجود تمامی علاقه مندان به داشتن این محصول به دلیل وجود براقیت و شفافیت در ظاهر نیم ست طلایی نگین دار N8103 تمایل دارند که اکسسوری را برای استفاده مداوم در نظر بگیرند و یا برای شرکت در میهمانی های مهم از آن استفاده کنند. نیم ست طلایی نگین دار N8103 شیک و شکیل بوده است و با وجود این که درخشندگی در ظاهر دارد طراحی بسیار شفافی خواهد داشت که در نهایت به طلا شباهت بسیار زیادی دارند. همچنین می تواند با کیفیت بالا با دوام باشد و مدت زمان زیادی بر گردن استفاده کنندگان قرار گیرد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست طلایی نگین دار N8103



:: برچسب‌ها: خرید نیم ست, نیم ست, خرید نیم ست طلایی, نیم ست طلایی,


شنبه 11 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

دستبند استیل دخترانه

در بین افرادی که تمایل به استفاده از بدلیجات دارند دختر ها مخاطب اصلی این اکسسوری ها می باشند و علاقه به داشتن طرح های به روز و شیک دارند. در نتیجه می توان بیش ترین نمونه های زیورآلات بدل را برای این گروه خاص در نظر گرفت و برای انتخاب آن ها شرایط را مهیا کرد. دستبند استیل دخترانه نیز نمونه ای بارز از زیورآلاتی می باشد که برای این گروه در نظر گرفته شده است و جزو پر فروش ترین اکسسوری ها تلقی می شود.

این محصول به خاطر داشتن خصوصیات منحصر به فرد که مورد توجه افراد قرار می گیرد موجب جلب توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت و در نتیجه بهترین و خاص ترین محصول نصیب آن ها می گردد. بدلیجات استیل همواره دارای کیفیت بالایی هستند که در سایر بدلیجات نشان داده نشده است. دستبند استیل دخترانه نیز به خاطر وجود عایم دلخواه می تواند مورد توجه قرار بگیرد و محبوبیت بسیار زیادی نسبت به سایر محصولات داشته باشد. این نمونه از اکسسوری ها با طرح های متنوع برای تمامی افراد آماده خرید است.

به دلیل داشتن متنوع ترین ساختار ها است که می توان نمونه هایی را بر اساس سلیقه افراد انتخاب و خریداری کرد و از آن ها لذت برد. این اکسسوری دلخواه در واقع محصولی مطابق با آن چه که افراد می خواهند می باشد و به راحتی قادر به شادی آن ها می گردد. از این رو می توان نمونه های جدید و به روز دستبند استیل دخترانه را به عنوان هدیه و یادگاری تهیه کرد و به عزیزان خود کادو داد. چرا که با طرح های ظریف و بی نظیر سبب رضایت آن ها می شود و می تواند سبب مورد توجه قرار گرفتن شود.

دستبند استیل دخترانه

در خصوص طرح ها و کاربرد های دستبند استیل دخترانه مطالب زیادی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

انواع پر فروش دستبند استیل دخترانه

این اکسسوری دلخواه دارای متنوع ترین طرح ها می باشد که برخی از آن ها مورد توجه اغلب افراد قرار می گیرند و در نتیجه به عنوان پر فروش ترین محصول شناخته می شوند. دستبند اسنیل دخترانه دارای گونه های مختلف است که از نظر ساختاری با هم متفاوت ی باشند اما همگی آن ها از جنس استیل ساخته شده اند و می توانند با کیفیت و طول عمر بالا محصولی بی نظیر را در اختیار علاقه مندان قرار دهند. برخی از نمونه های پر فروش دستبند استیل دخترانه در زیر نام برده شده است که آن ها را مرور می کنیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

دستبند استیل دخترانه



:: برچسب‌ها: دستبند استیل دخترانه, خرید دستبند استیل دخترانه, دستبند استیل زنانه, خرید دستبند استیل زنانه,


پنج شنبه 9 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

خرید دستبند استیل

همواره داشتن انتخاب درست و مناسب سبب شده است که افراد بتوانند به ظاهری آراسته و جذاب دست پیدا کنند و این انتخاب درست نیز با توجه به کسب آگاهی کامل صورت می گیرد. در زمان خرید در هر زمینه ای ابتدا باید اطلاعات مهم در خصوص کیفیت و طول عمر محصول به دست آورد و سپس با توجه به علاقه و سلیقه خود محصول دلخواهی را خریداری کرد. این نکات مهم برای خرید تمامی محصولات مرتبط با افراد می باشد و توجه به آن ها شما را به سمت خرید درست می کشاند.

از این رو در نهایت محصولی مطابق با آن چه که می خواهید به شما داده می شود. خرید بدلیجات نیز باید با انتخاب درست صورت گیرد. چرا که حساسیت و تنوع در خصوص این محصولات بسیار زیاد است و افراد باید نسبت به انتخاب درست و با کیفیت دقت نمایند. این محصولات در دسته بندی متنوع و گوناگونی قرار گرفته اند که گستردگی آن بسیار زیادی می باشد. بنابراین کسانی که به دنبال گزینه دلخواه هستند به آسانی مورد مد نظر خود را پیدا خواهند کرد.خرید دستبند استیل

خرید دستبند استیل با توجه به تنوع بسیار زیادی که دارد نیازمند دقت و توجه بسیار زیادی خواهد بود که به این صورت افراد می توانند با خیالی آسوده مورد مد نظر خود را داشته باشند. دستبند استیل از سری محصولاتی است که بیش تری استفاده را برای افراد دارد و شاید هم در اغلب موارد به همراه استفاده کنندگان می باشد. به همین دلیل است که در زمان خرید دستبند استیل می بایست دقت و توجه بسیار زیادی شود تا محصولی با کیفیت و با طول عمر بالا خریداری شود.

در ادامه به خرید برخی از نمونه های پر فروش دستبند استیل اشاره کرده ایم و حساسیت در خصوص انتخابی درست برای خرید دستبند استیل را نیز عنوان کرده ایم و در نهایت به روش خرید آسان اشاره کرده ایم. بنابراین کسانی که نیازمند اطلاعات سودمند در این خصوص می باشند با ما مطالب زیر را مرور کنند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

خرید دستبند استیل



:: برچسب‌ها: دستبند, دستنبد استیل , خرید دستبند, خرید دستبند استیل,


سه شنبه 7 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

دستبند استیل کارتیر

دستبند استیل کارتیر از سری محصولات شیک و جذابی است که در گروه اکسسوری های به روز جای دارد و در عین زیبایی با طرحی ساده برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول ساخت برند های مشهور و معتبر می باشد که کیفیت بالایی را به خود اختصاص می دهد. علاوه بر این موارد می توان از ساختار ساده و شیک آن به عنوان یک اکسسوری اسپرت یاد کرد و به این صورت در لباس های اسپرت خود نیز از آن استفاده کرد.

استقبال بی نظیر از چنین سبکی سبب شده است که تولید کنندگان و طراحان در این زمینه زیورآلاتی مشابه با آن را بسازند که شامل گردنبند و گوشواره می شود. به این صورت افراد یک ست کامل و جذاب از طرح پر فروش کارتیر خواهند داشت. به طور کلی دستبند استیل کارتیر محبوبیت بسیار زیادی دارد و علت آن هم در طراحی می باشد. این محصول به دلیل داشتن طرح ساده و اسپرت در بین خانم ها و آقایان مشترک می باشد و به این صورت پر فروش ترین دستبند تلقی می شود.

دستبند کارتیر نقره ای DZ1035

دستبند استیل کارتیر در ابتدا تنها با جنس طلا و نقره ساخته می شد که افراد برای خرید می بایست مبلغ بالایی را پرداخت می کردند و البته محصولی اصل نصیب آن ها می شد. اما امروزه به راحتی می توانید در بین اکسسوری های بدل نیز این محصول را مشاهده کنید که در درجه کیفی بالایی قرار دارد و قادر به داشتن طول عمر بالا می باشد. علاوه بر این موارد می توانند با قیمت ارزان اکسسوری مشابه با طلا داشته باشند.

جذابیت و سادگی در ساخت دستبند استیل کارتیر نمایان می باشد اما با این وجود محصول دارای تنوع بالا است. این تنوع در خصوص ابعاد و اندازه می باشد و رنگبندی هایی که بر اساس سلیقه افراد ساخته شده اند. لوکس ترین استایل با استفاده از دستبند استیل کارتیر کامل می شود و می تواند آراستگی لازم را به افراد ببخشد. با توجه به زیبایی چشمگیری که در بدلیجات مد نظر ایجاد شده است میزان طرفداران آن افزایش پیدا کرده است و خواهان خرید آن می باشند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

دستبند استیل کارتیر



:: برچسب‌ها: دستبند استیل کارتیر, دسبتند استیل, خرید دستبند, دستبند,


یک شنبه 5 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

اکسسوری مناسب فصل بهار

اکسسوری مناسب فصل بهار کدام است؟

در حالی که تغییر فصل باعث ایجاد تغییرات اساسی کمد لباس می شود اما ما اغلب لوازم جانبی را فراموش می کنیم که بیشتر اوقات  برای جمع آوری تک تک قطعات یک لباس در یک سمفونی هماهنگ کار می کنند.

هنگامی که فصل جدید از راه می رسد، افراد لباس های فصل قبل را جمع می کنند و لباس فصل جدید را جایگزین آن ها می کنند. با فرارسیدن فصل بهار جای خالی اکسسوری مشهود می شود. بهتر است در فصل بهار از اکسسوری های مناسب این فصل استفاده کنید تا استایل جذاب تری داشته باشید. اکسسوری های مناسب فصل بهار می توانند هارمونی جالبی را با لباس ها ایجاد کنند.

بهار فصل استفاده از رنگ های پاستلی و روشن است چون این فصل، فصل رنگ هاست،  برای لباس و اکسسوری هایتان رنگ ها و طرح های شاد خارج از چهارچوب و قاعده خاصی انتخاب کنید. در واقع وقتی گل ها شکوفا می شوند و خورشید شروع به درخشیدن می کند، زمان مناسب برای لذت بردن از هوا و بیرون کشیدن سبک های مورد علاقه شماست.

اکسسوری مناسب فصل بهار

در اینجا برای یادآوری احساس شگفت انگیز موفقیت در تهیه یک گروه کامل بهاری، ما روندها و قطعاتی را که برای همراهی کمد لباس خود در ماه زیبای این فصل های نیاز دارید، خواهیم داشت. در ادامه شما را با برخی از اکسسوری های مناسب فصل بهار آشنا می کنیم تا بتوانید استایل جذاب تری داشته باشید.

اکسسوری هایی که برای فصل بهار مناسب هستند

1- عینک آفتابی مدل گربه ای

برای داشتن استایلی جذاب می توانید از عینک های آفتابی با رنگ ملایم و روشن استفاده کنید. وجود عینک آفتابی استایل شما را جذاب تر می کند.

در انتخاب اکسسوری برای فصل زیبای بهار، محافظه کاری را کنار بگذارید و هر نوع عینک با هر مدلی را که می پسندید را به کار ببرید.

2- گردنبند هایی که چند لایه هستند

وجود گردنبند هایی که دارای ظرافت بالایی هستند اما چند لایه می باشند سبب زیباترشدن استایل بهاری می شوند. توجه داشته باشید که رنگ این گردنبندها متناسب با رنگ لباستان باشد و از اجزای بهاری تشکیل شده باشد مانند صدف، گل خشک و … .

اما زیورالات مناسب این فصل بهتر است از طلا باشند  و یا بدلیجاتی را انتخاب کنید که طلایی رنگ هستند، حتما می پرسید چرا؟ اگر نگاهی به طبیعت اطرافتان بیندازید، رنگ غالب برای گل هایی که تازه باز شده اند زرد رنگ است، خورسید نیز در بهار بعد از فصل سرد زمستان، تلالو بیشتری دارد و اینگونه می توانید در کنار گلبرگ های زرد و اشعه طلایی خورشید، درخشش بیشتری داشته باشید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

اکسسوری مناسب فصل بهار



:: برچسب‌ها: اکسسوری فصل بهار, اکسسوری مناسب فصل بهار, اکسسوری,


شنبه 4 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

بدلیجات ترند سال 1400

در حالی که وضعیت همه جهان به طور مشترک با همه گیری ویروس منحوس کرونا به یک استراحت طولانی مدت رفته است، با این وجود مد به همه ما فهماند که هرگز تایم خواب ندارد و حتی اگر همه در خانه را بسته و نشته ایم در حال رشد است، مد در حال رشد و ارتقا است.

آغاز  فصل بهار فرصتی برای بازی با جزئیات استایل و سبک کردن احساس است. از مهره ها، دکمه ها، پرچ ها و سنگ ها برای تزئین ظاهر استفاده می شود و بر خلاف فصول این فصل استفاده از اکسسوری ها و لوازم زینتی ریز و درشت به عنوان روشی برای تزیین ظاهر است تا ساخت کل جلوه. نکته اصلی استفاده از لوازم جانبی مخصوص برش خورده یا طراحی شده مانند دکمه های شیشه مروارید است.

بدلیجات ترند 1400

که در نمایش شانل روی چند قطعه قرار داده شده یا مهره های مخلوط و تطبیق برای تزئین قسمت خاصی از لباس. این گرایشی است که به سمت مصرف کننده ای می رود که به دنبال قطعات خاصی برای اضافه کردن به کمد لباس خود به عنوان راهی برای به روزرسانی لباس های ساده می رود.

در کل ما در هر فصلی منتظریم ببینیم که کت و شلوار، کت و دامن، مانتو، شال و روسریري، کیف و کفش، اکسسوری و …  زنانه چگونه تفسیر و تغییر خواهد کرد و این بخشی از کمد لباس زنانه است که به طور مداوم به روز می شود و در طول سال ها تحولات مختلفی را تجربه می کند و برای این فصل دوباره به راحتی و سادگی روی می آورد و بدون شک برای بهار و تابستان 1400 همه چیز  به کلام زیبایی در مورد سادگی و سهولت است، باز می گردد.

در این میان بدليجات یکی از اکسسوری های مورد علاقه خانم هاست که در سنین مختلف از آن ها استفاده می کنند، درواقع این روزها اغلب خانم ها بدون جواهرات و بدلیجات در هیچ مراسمی ظاهر نمی شوند، بدون شک این امر دلیل قانع کننده ای دارد! بله این زیورآلات هستند که حتی اگر خیلی ریز و ظریف نیز باشند، به استایل و لباس جان می دهند و استفاده از بدلیجات ترند جلوه، جذابیت، اعتماد به نفس و احساس زیبایی زیادی برای خانم ها پدید می آورد و آنها اصولا لباس های خود را با بدلیجات مختلف ست می کنند،

استفاده از جواهرات و بدلیجات به زنان نقطه خاصی از دنیا منحصر نمی شود و در همه جای دنیا، زنان با فرهنگ، دین و سبک زندگی از طیف وسیعی از زیورآلات استفاده می کنند، در واقع زیورآلات با توجه به سبک و مدلی که دارند گویای زوایای شخصیتی افراد هستند. در ادامه شما را با برخی از بدلیجات های ترند سال 1400 آشنا می کنیم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

بدلیجات ترند سال 1400



:: برچسب‌ها: بدلیجات ترند, بدلیجات, اکسسوری, زیورآلات,


جمعه 3 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

همه چیز درباره جواهرات ژوپینگ

درباره جواهرات ژوپینگ چه می دانید؟

جواهرات همواره یکی از پرطرفدارترین محصولاتی بوده اند که  توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از جواهرات  می تواند زیبایی هرچه بیشتری به  خانم ها ببخشد و باعث ایجاد احساس خوبی در آن ها شود. جواهرات انواع و اقسام مختلفی دارند و برند های زیادی اقدام به تولید جواهرات می نمایند. یکی از برند های معروف جواهرات برند ژوپینگ می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی را در خصوص جواهرات ژوپینگ خدمتتان ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

جواهرات ژوپینگ

معرفی کامل کمپانی ژوپینگ

کمپانی ژوپینگ یکی از معروف ترین کمپانی هایی است که در کشور چین مشغول به فعالیت می باشد. این کمپانی معروف در سال ۱۹۹۱میلادی در کشور چین تاسیس گردید.

 کمپانی ژوپینگ به تولید جواهرات زیبایی پرداخته است و توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این کمپانی جزء ده شرکت برتر جهان در تولید جواهرات به شمار می رود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

همه چیز درباره جواهرات ژوپینگ



:: برچسب‌ها: برند ژوپینگ, کمپانی ژوپینگ, ژوپینگ, معرفی کمپانی ژوپینگ, معرفی برند ژوپینگ,


پنج شنبه 2 ارديبهشت 1400
ن : senatormode

حقایق لباس آتش نشانی

حقیقت های لباس آتش نشانی:

از سال 1722 میلادی که اولین بار مردم انگلیس به ایجاد تیم های آتش نشانی روی آوردند تا امروز که در هرگوشه ی دنیا تمهیداتی را برای ورود افراد جوان و متخصص به واحد آتش نشانی اتخاذ کردند می دانیم که آتش نشانی یکی از مهم ترین و خطرناک ترین شغل های دنیاست که هرروز جان میلیون ها انسان و موجودات را از خطرهایی نظیر آتش سوزی، حبس شدن، پرت شدن از ارتفاع و غیره نجات می دهد. بنابراین آتش نشانان باید از لباسی ایمن و منحصر به فرد برای حفاظت از خودشان در برابر آتش استفاده کنند. در ادامه ی این مقاله حقایق لباس آتش نشانی در زمینه مد و استایل را در اختیارتان قرار می دهیم.

حقایق لباس آتش نشانی

ویژگی های لباس آتش نشانان:

آتش نشانان همواره با خطراتی همچون احتراق رو به رو هستند بنابراین باید لباس هایی داشته باشند که حرارت و شعله های آتش را منعکس کنند.

جنس لباس آتش نشانی:

 یکی از مهم ترین حقایق لباس آتش نشانی می توان به جنس لباس آن ها اشاره کرد که به دلیل حفاظت از آن ها در برابر آتش باید از الیاف نسوز دوخته شده باشند. همچنین باید در برابر اجسام تیز و برنده نیز از آن ها محافظت کنند و از ورود آب و رطوبت نیز جلوگیری به عمل آورد. لباس های آتش نشانی می تواند دمایی بالای 1200 درجه سانتی گراد را تحمل کنند و در برابر اسیدها و مواد شیمیایی نیز مقاوم هستند.

وزن لباس آتش نشانی:

نکته ی دیگری که درمورد لباس آن ها مهم است وزن آن است. لباس های آتش نشانی علاوه بر ویژگی های مذکور باید وزن مناسبی نیز داشته باشند تا در هنگام کار کردن اذیت کننده و دست و پا گیر نباشد. وزن مناسب لباس های آتش نشانی معمولا حدود 2400 کیلوگرم تخمین می زنند.

رنگ لباس آتش نشانی:

از دیگر حقایق لباس آتش نشانی رنگ لباس آن هاست  که  باید شبرنگ باشد چراکه در تاریکی و مواقع خطرناک به راحتی دیده شود. از رنگ های شبرنگ مناسب لباس آتش نشانی می توان به سبز فسفری و نارنجی اشاره کرد. آتش نشانانی که به طور مستقیما با حوادث پرخطر در ارتباطند باید رنگ لباس آن ها شبرنگ و قرمز یا نارنجی و فسفری باشد در غیر این صورت اگر کارمند سازمان یا واحد آتش نشانی هستند و به صورت پشتیبان خدمت می کنند رنگ لباس آن ها را طوسی و سرمه ای انتخاب می کنند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

حقایق لباس آتش نشانی



:: برچسب‌ها: لباس آتش نشانی, حقایق لباس آتش نشانی, رنگ لباس آتش نشانی, وزن لباس آتش نشانی, جنس لباس آتش نشانی,